کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمی هم از خبرنگاران حوزه فن آوری اطلاعات در جهان فرا فن آوری

روزنامه نگاران حوزه فن آوری این روز ها ، بیشتر به دنبال اخبار پرخواننده هستند. چنین گرایشی سبب می شود هزاران خبرنگار در مورد آیفون 5 مطلب بنویسند در حالیکه اخبار مهمتر ، چندان جدی گرفته نمی شوند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ خبرنگاران حوزه فن آوری، اوایل این هفته به منظور پوشش دادن رویداد خبری اپل برای معرفی آیفون 5 به سمت یربا بیونای سانفرانسیسکو سرازیر شدند. برخی از خبرگزاری ها چندین خبرنگار فرستاده بودند. به جرات می توان گفت ،چنین پوشش خبری برای معرفی محصولی که فقط  تفاوت های اندکی با مدل قبلی اش داشت ،بی سابقه و بیش از حد بود.
این درحالی بود که کنفرانس توسعه دهندگان اینتل(IDF) که به منظور معرفی جدیدترین میکروپروسسوراین کمپانی (Haswell) برگزار می شد چندان از سوی خبرنگاران جدی گرفته نشد.
شما چند خبر از IDF و پردازنده Haswell خواندید؟ آیا با تعداد خبرهایی که درباره آیفون باریک تر شده اپل منتشر شد برابر می کرد؟ حتی اگر بخواهیم به لحاظ اهمیت خبری هم مقایسه انجام دهیم باید گفت، معرفی پردازنده جدید اینتل، خبر مهمتری تلقی می شود چرا که پردازنده های اینتل زندگی میلیون ها نفر در سرتاسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهند. اما ایفون کاربران محدودی دارد.میکروپروسسور جدید اینتل، شکل آینده جهان فن آوری را تعین کرد. چنین چیزی نهایت آمال یک کمپانی است در حالیکه به نظر می رسد خبرنگاران علاقه زیادی به آن ندارند.
رشد روز افزون روزنامه نگاری وابسته به میزان بازدید
خبرهای حوزه فن آوری اطلاعات وقتی کسل کننده می شوند که گزارشی از معرفی مشخصات یک محصول پرفروش مخاطبین زیادی را جذب می کند در حالیکه به نظر می رسد درک کمی نسبت به موضوع مهمی مثل این وجود دارد که چگونه فن آوری های دیجیتال ، صنایع، شهر ها و جامعه ما را در مقیاس وسیع و با سرعت زیاد دگرگون می کنند. موضوع مهمی که تا کنون درتاریخ سابقه نداشته است.
متاسفانه این روز ها اغلب روزنامه نگاران به دنبال خبرهایی می روند که بتواند مخاطب بیشتری را به خود جذب کند. هر خبری که بیشترخواننده داشته باشد، درآمد بهتری را هم نصیب خبرنگارش خواهد کرد و حالا به راحتی می توان تشخیص داد که کدام خبر پربیننده خواهد شد.
اگر این روند ادامه پیدا کند، دیگر فرصتی پیش نخواهد آمد که بتوانیم سلیقه مخاطبین را به سمت اخبار مهم و کلیدی هدایت کنیم. وقتی هدف خبرنگار فقط بالابردن آمار بازدید و بالطبع درآمدش باشد، اخبار مربوط به کمپانی ها کوچک و شرکت های تازه تاسیس از قلم خواهد افتاد.
در جایی هم که تعداد بازدید از یک خبر، تاثیرات اساسی بر تصمیمات هییئت تحریریه داشته باشد ، انتشاراتی ها توان رقابتی خود را از دست خواهند داد. در واقع ژورنالیسم وابسته به مخاطب، چشم انداز دلنشینی را خلق می کند که در آن همه اخبار تقریبا یکسان است.
جهان فرا فن آوری
اتاق های خبری با این تمرکز نادرست بر روی تولیدات فن آوری، بخش اعظمی از اخبار مهم این حوزه که ما در جهان فرافن آوری به طور فزاینده ای با آنها زندگی خواهیم کرد را از دست می دهند . هم اکنون فن آوری های بسیار گسترده ای وجود دارد که ما حتی نمی دانیم با آنها چه کارباید بکنیم. در واقع تغیرات وزن و اندازه یک محصول وقت هزارن روزنامه نگار را هدر داده است.
نوآوری، فن آوری نیست
نوآوری اغلب اوقات با فن آوری اشتباه گرفته می شود. نوآوری به معنای خلق مدلی جدید از نوعی بیزینس است در حالیکه فن آوری تنها قسمتی از یک فرایند بزرگتر محسوب می شود. به عنوان مثال، آیفون به عنوان یک نوآوری در نظر گرفته می شود اما این محصول مبتنی بر تکنولوژی است که سالیان سال برای ساخت اسمارت فون ها به کار گرفته می شود.
به هر حال باید گفت که روزنامه نگاری بخش فن آوری تغییر خواهد کرد اما مسلما این تغییر از جانب خبرنگارانی نیست که فقط آموزش دیده اند از یک محصول جدید در روز 6 خبر بزنند. در جایی که تکنولوژی تنها بخشی از موضوعات جالبی همچون، فرهنگ، جامعه، تحصیلات و هنر است، ما به اتاق های خبری نیاز داریم که توانایی تولید اخبار قانع کننده و پرخواننده را داشته باشند .
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11107 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/06/28 تعداد مشاهده: 1572
سافت گذر